Електронний кабінет шукача роботи – це зручно та доступно
Електронні сервіси на сьогодні є однією з найпрогресивніших форм
надання державних послуг громадянам та роботодавцям з
використанням інтернет-технологій. Тож Державна служба зайнятості
активно впроваджує електронні сервіси з метою надання повного
спектру якісних послуг населенню та роботодавцям.
Один з таких сервісів – «Електронний кабінет шукача», що прискорює доступ
клієнтів до послуг та надає їм можливість отримати необхідну інформацію у
дистанційному форматі.
Це захищений, персоналізований та безпечний електронний сервіс, який надає
безконтактні способи взаємодії клієнта та служби зайнятості з використанням
сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.
«Електронний кабінет шукача» надає можливість зареєстрованому безробітному:
створити власне резюме;
ознайомитися з актуальними вакансіями від роботодавців;
ознайомитись з інформацією про тимчасову зайнятість;
дізнатися про можливість професійного навчання;
скористатися сервісами профорієнтаційної платформи;
переглянути відповідну чинну законодавчу базу;
отримати інформацію щодо нарахувань та виплат допомоги по безробіттю;
переглядати дані про заплановані та фактичні відвідування;
дізнатися про заходи, проведення яких планується у центрах зайнятості та
записатися на ті з них, що зацікавили.
Для того, щоб зареєструватися в особистому кабінеті шукача роботи, потрібно зайти
на сайт державної служби зайнятості за посиланням https://www.dcz.gov.ua/cabinet та
зареєструватися, послідовно заповнивши дані в реєстраційній картці.
Виконавши таку послідовність дій, автоматично буде створено ваш обліковий запис.
Проте, щоб отримати доступ до персональної інформації, яка буде відображатися у
електронному кабінеті, вам необхідно зв’язатися з вашим кар’єрним радником, який
внесе в систему унікальний логін, пароль та електронну адресу.
Рекомендуємо вам скористатися сучасними сервісами, які сьогодні пропонує
державна служби зайнятості, адже це насамперед дуже зручно, швидко та доступно!